




Kontynuacja niezwykłej książki-gry, książki paragrafowej, w której czytelnik podejmuje decyzję jak akcja ma się rozwinąć.
Kasia i Cthulhu zostali najlepszymi przyjaciółmi, dlatego nawet wakacje spędzają razem, a w tym roku czeka ich wyjazd na wieś do cioci Zenobii. Tam przekonają się, że podróże w czasie są bardzo ryzykowne i niebezpieczne, trafią również do starego i mrocznego domu skrywającego wiele tajemnic, które bohaterowie wraz z czytelnikami będą musieli odkryć.
To nie jest zwykła książka, jak wszystkie inne. W tej książce to czytelnik podejmuje decyzje co powinni zrobić bohaterowie i w ten sposób rozwija się akcja. To taka interaktywna zabawa, przypominając bardzo grę przygodową z licznymi zagadkami. Zwykła książka zawsze będzie miała identyczną treść, a tę można czytać wielokrotnie i za każdym razem uczestniczyć w nieco innej przygodzie – zależnej od dokonywanych wyborów.

Tytuł: Jak wytresować Cthulhu. Coś na dachu
Autor: Maciej Jasiński
Ilustracje: Jacek Frąś